Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 11, 2007
Image Size
57.5 KB
Resolution
99×56
Thumb

Stats

Views
7,793
Favourites
1,977 (who?)
Comments
111
×
This Stamp doesn't work... by Busiris This Stamp doesn't work... by Busiris
well its early, but this one is for 11k.
Its become sort of a tradition of mine now ^^;

This stamp is likely not a new concept. I think I already found a similar one, but I don't care! People can make stamps that have the same message, its all about the outcome. I've already seen a few of my original ideas remade by people after I made mine. aha-ha!

Sorry but no matter how many times I try to fix this stamp... it just doesn't seem to wanna work. But hopefully you'll still like it :3

Even the emote I made for the stamp is pissed off because it doesn't having anything to do while the stamp keeps reloading... poor guy. *gives cookie* :cookie:

so besides its errors, I hope you can use this in your journal/shoutboard (if you want). I also enjoy the comments and :+fav:s also, but I won't force ya if you don't want to.

Thanks! ^__^
Add a Comment:
 
:icontawlster:
tawlster Featured By Owner Jan 22, 2014  Student Traditional Artist
lol, this is hilarious~ :iconyayyplz:
Reply
:iconespeon804:
Espeon804 Featured By Owner Dec 17, 2013  Hobbyist Artist
And that's why i use google chrome.
Reply
:iconrelic-angel:
Relic-Angel Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
This stamp of yours is quite clever. :lmao:
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Jan 6, 2013
Yay, thank you so much! :D
Reply
:iconrelic-angel:
Relic-Angel Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
You're welcome. What other stamps have you made? ^0^
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Jan 6, 2013
Oh just browse through my page and you'll find many a stamp (though old as many of them may be. ;B)
Reply
:iconrelic-angel:
Relic-Angel Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
So the stamps are as old as time itself? ^^; You should see my photos and lit.
Reply
:iconwwiggles:
wwiggles Featured By Owner Jun 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol
Reply
:iconmylittleponyandstuff:
mylittleponyandstuff Featured By Owner Dec 20, 2011  Student Traditional Artist
yeah!!!!!!
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Dec 26, 2011
XD
Reply
:iconimthinkinarby:
imthinkinarby Featured By Owner Nov 9, 2011  Student Digital Artist
Just like with Internet Explorer!
Reply
:iconimthinkinarby:
imthinkinarby Featured By Owner Sep 18, 2011  Student Digital Artist
LOL
Reply
:iconnerd-k:
Nerd-K Featured By Owner Jan 12, 2011  Hobbyist Photographer
Cool.
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Jan 13, 2011
Thanks ^^
Reply
:iconnerd-k:
Nerd-K Featured By Owner Jan 13, 2011  Hobbyist Photographer
That's really creative! :XD:
Reply
:iconinvaderfaz:
InvaderFaz Featured By Owner Jan 9, 2011
Hahaha, I was browsing through my favs and this was the only stamp that wouldn't load. XDD
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Jan 9, 2011
LOL ironic much. :XD:
Reply
:iconinvaderfaz:
InvaderFaz Featured By Owner Jan 9, 2011
Lol, yea. :iconxd--plz:
Reply
:icontheshinna:
Theshinna Featured By Owner Dec 13, 2010
XD
Reply
:icondrew2319:
drew2319 Featured By Owner Nov 11, 2010  Student Writer
O NOES THE STAMP WONT LOAD...o wait...oh that IS the stamp! lol I know its the stamp but its funny to say that.
Reply
:iconzaz14ispottermad:
zaz14ispottermad Featured By Owner Apr 26, 2010  Student Photographer
hi
your stamp has been featured in my news article
STAMPS TO SUIT EVERYONE, Issue 2
please fave the article and check out the other stamps
and congrats on a great stamp
zara

ps sorry for the delay in this notification
the spam limit stopped me because I was sending so many messages
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Apr 26, 2010
XD No problem. Thank you.
Reply
:iconzaz14ispottermad:
zaz14ispottermad Featured By Owner Apr 26, 2010  Student Photographer
you are very welcome
Reply
:iconsonic2344:
sonic2344 Featured By Owner Feb 24, 2010
DAMN! I hate when that happens. DX<
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Feb 24, 2010
LOL and the funny thing is that it does happen often! XD
Reply
:iconsonic2344:
sonic2344 Featured By Owner Feb 25, 2010
I know! I get that a lot. XD
Reply
:iconworst-nightmare333:
worst-nightmare333 Featured By Owner Dec 27, 2009  Hobbyist General Artist
omfg LOOOL!!!
Reply
:iconmissmorticia:
MissMorticia Featured By Owner Nov 28, 2009  Student General Artist
I saw this and I was giggling so much! Lovin' your sense of humor.

:ahoy:
Reply
:iconmisskris11:
MissKris11 Featured By Owner Oct 27, 2009  Student Photographer
I don't get it? :( What is the stamp saying?
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Oct 27, 2009
It isn't saying anything. It's pretending to load and be broken.
Reply
:iconmisskris11:
MissKris11 Featured By Owner Oct 27, 2009  Student Photographer
No I know, but what is the point of it? Is it making fun of when deviations don't load?
Reply
:iconnalothisal:
Nalothisal Featured By Owner Jan 14, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Pretty much. =p
Reply
:iconvanipy05:
vanipy05 Featured By Owner May 19, 2009  Student Filmographer
bwahahaha! if only i had a subscription!
Reply
:iconsir-tristan:
Sir-Tristan Featured By Owner May 2, 2009
You win a :iconfreeinternetplz:
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner May 2, 2009
Well thank ya! :D I just wish I could use scissors on my monitor. >3>
Reply
:iconsir-tristan:
Sir-Tristan Featured By Owner May 3, 2009
lolwut?
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner May 3, 2009
exactly!
Reply
:iconfeelioncat:
feelioncat Featured By Owner Jul 21, 2009
evil-devil-person-concious-on-ya-shoulder-thing-:Stab the computer with the scissors, You know you want a free internet :O
:icondevilplz::iconbigheartplz::iconfreeinternetplz:
Reply
:iconexpiredvodka:
ExpiredVodka Featured By Owner Dec 22, 2008
lol, I love it! ^^
Reply
:iconneomiguelangel:
neomiguelangel Featured By Owner Nov 24, 2008  Student Traditional Artist
Every journal has a stamp or two that don't work^^U At least this one doesn't work on purpose;-)
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Dec 14, 2008
XD yes very true! Thank you :3
Reply
:iconmarsypie:
marsypie Featured By Owner Nov 20, 2008
very funny. well done!
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Dec 14, 2008
Thank you!
Reply
:iconmarsypie:
marsypie Featured By Owner Dec 14, 2008
no problem.
Reply
:iconpokepaladinkyo:
PokePaladinKyo Featured By Owner Sep 11, 2008   Photographer
Ohh, you have turned all my frustration into pure humor. BRAVO! :D
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Sep 16, 2008
XD Well awesome, then it has served it's purpose. :3
Reply
:icondragonlover11:
dragonlover11 Featured By Owner Aug 14, 2008
lol that's funny
Reply
:iconequidnarojo:
EquidnaRojo Featured By Owner Aug 8, 2008  Hobbyist Digital Artist
I'm beginning to swear it's my computer that's the problem...
Reply
:iconbusiris:
Busiris Featured By Owner Aug 11, 2008
XD Trust me, it is not! Illusions. >:3
Reply
:iconequidnarojo:
EquidnaRojo Featured By Owner Aug 12, 2008  Hobbyist Digital Artist
LOL! Ah, so half the deviations I look at are jokes XDD Now it all makes perfect sense! =D
Reply
Add a Comment: